Právě je pát čer 22, 2018 7:45 pm

Obsah fóra » Pěstování masožravých rostlin » Nemoci a škůdci masožravých rostlin

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: umírající láčkovka
PříspěvekNapsal: čtv říj 31, 2013 9:09 pm 

Dobrý den, večer. Potřebuji nutně pomoc ohledně mojí N. x Ventrata. je to sice na pěstování jednoduchá rostlinka (prý), ale jsem začátečník. Rostlinku jsem dostal z obchodu řekl bych v dobrém stavu. Velké, krásně barevné láčky, krásně zelené listy. V láčkách však nebyla žádná tekutina a časem všechny láčky oschly. Nečekal jsem ale, že mi začne umírat celá rostlina. Postupně mi hnědly listy odspodu, ale teď už mi jeden výhonek celý hnědne a listů je jen pár a druhý výhonek se zatím drží. Sice taky pár listů umřelo, ale ještě je dosti zelený oproti výhonku vedle. Láčkovku dostatečně vlhčím a zalévám, teď je dokonce v akvárku, kde držím vlhkost na 80-90%. Jelikož byla z obchodu, tak byla v dosti hustém substrátu a ještě jak byla zřejmě přesazována do toho většího truhlíku, tak ji nechali v netkané textilii, takže byly oba výhonky v malých balících. minulý týden jsem ji přesadil do substrátu pro láčkovky, den nechal ve stínu a potom dal zpátky na své místo. Akvárko je naproti jižního okna bez přímého dopadu slunečních paprsků na rostlinu. Je to moje první láčkovka a rád bych, aby mi přežila :( Pokud mi někdo poradí, budu mu moc vděčný :( Jsem již bezradný

Předmět příspěvku: Re: umírající láčkovka
PříspěvekNapsal: čtv říj 31, 2013 9:19 pm 

také jsem zapomněl dodat, že nějakou dobu byla svěřena do rukou opatřovatelů v době, kdy jsem se o ni nemohl starat a byla zalévána vodou z kohoutku. nemáme tady příliš tvrdou vodu, ale i tak. myslíte, že to mohlo být tím? dá se s ní ještě něco udělat? :(

PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 6:39 pm