Právě je pát kvě 25, 2018 3:57 pm

Obsah fóra » Masožravé rostliny » Fotografie masožravek

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vitrína začátečníka
PříspěvekNapsal: stř úno 05, 2014 11:39 am 

Předem chci říct že jsem začátečník a moji první masožravku jsem koupil v Březnu minulého roku v Ikei :-) a to mucholapku.Od té doby mě to chytlo a vzhledem k tomu že jsem měl nevyužitý prostor ve skříni tak jsem si udělal zabudovanou vitrínu na míru.Musím říct že jsem něco takového dělal vůbec poprvé takže lepení bylo pro mě novinkou.O vitríně jsem začal uvažovat hlavně kvůli Helimphoře kterou jsem si koupil na výstavě v Praze.Byl to kříženec nutans x heterodoxa a měl tak kolem deseti láček a byl to takový prcek.Momentálně mám ve vitríně Heliamphora nutans x heterodoxa která se pěkně rozrostla,Helimphora Pulchela (od pana Páska),Nepenthes ventrata (z vlastních řízků),N. ventricosa x ampullaria,N. rafflesiana x ampullaria,Drosera spatulata,prolifera,adelae a nechávám klíčit D. spatulata Lovellae,D. madagascarensis a z mnou sklizených gemů Drosera scorpioides.
Pak ještě Macodes petola která byla docela zdevastovaná mšicemi tak je to zatím takový mrzáček.D. scorpioides půjde až trochu víc vyklíčí ven z vitríny.Vytrínu jsem chtěl aspoň trošku estetickou a nechtěl jsem mít na dně litry zapáchající zelené vody jak to někdo mívá.Rozhodoval jsem se jestli mám rostliny zasypat nebo nechat odkryté ale pak jsem rozhodl ve prospěch lepší manipulace s masožravkama (přesazování,odstříhávání suchých pastí a listů atd.)Rosím ručně a větrám tak že na večer otevřu dvířka.Žádná elektronika.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Předmět příspěvku: Re: Vitrína začátečníka
PříspěvekNapsal: stř úno 05, 2014 6:02 pm 

Na vitríny nejsem odborník, takže technickou část nemůžu komentovat, rostliny ale každopádně vypadají nádherně. :mrgreen: ...
...a ti trpaslíci budou chtít určitě raději ven...